Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Erotikus novellák

Erotikus novellák

A parton

2017. november 02. - Elfrida Angel Brooks

Olyan magányos és céltalan volt az életem, hogy inkább kimentem a partra. Talán az én hibám. Mindig a csodát várom. Nemigen tudok magammal mit kezdeni a héten. Csak fekszem itthon, nyalogatom sebeim, várom, hogy néha rámírjon valaki skype-on vagy facebook-on, de soha nem történik semmi. Ő nem ír. Akire a leginkább vágynék. De persze ennek is megvan a maga oka. Nem az van megírva a sors nagykönyvében, hogy egymásra találjunk. Egyebet nem tehetek, mint azt, hogy elfogadom.

Talán csak azért hiányzik ennyire, mert megváltoztatta az életem. Talán csak boldog voltam azokon a napokon, mikor írt. Talán azért, mert megmutatta nekem a maga módján, hogy az én életemnek is vannak céljai. Ezeken a dolgokon merengtem, aztán csak azt vettem észre, hogy eleredt az eső. Nem nagyon érdekelt. Legalább nem kellett takargatnom a könnyeim. Fújt a szél, csak úgy háborgott a tenger. Egyre jobban ömlött az eső, és egyszer csak azt figyeltem, hogy valaki leül mellém a pokrócomra.

- Csatlakozhatom hozzád? – kérdezte és esernyőt tartott a fejem fölé.

- Persze. – feleltem – De mért nem mész be az eső elől?

- Csak kíváncsi lennék, hogy mi vonzót talál egy ilyen gyönyörű nő a szakadó esőben. Valami oka van arra, hogy itt kint üljön, miközben vihar tombol.

- Tudod – kezdtem el, és a szemébe néztem – ez bonyolult.

- Ne is mondj semmit! Csak üljünk itt csendben, ha akarod.


Így ültünk még egy órát néma csendben, lopva néha egymásra pillantottunk, aztán mikor láttuk, hogy szép csendben elül a vihar, felálltunk.

- Van kedved egy kávéra? – kérdezte tőlem az idegen srác. Csak most figyeltem fel rá, hogy milyen gyönyörű barna szeme van.

- Ihatunk egyet. – feleltem. – De nem vagyok a legjobb társaság.

- Dehogynem. – szólt kedvesen. – Itt lakom nem messze.

Míg odaértünk a lakására, sokat beszélgettünk. Még vicces történeteivel mosolyt is csalt az arcomra. Hihetetlenül felvidultam. Mikor beléptem a nappaliba, gyönyörű látvány fogadott. Márványozott kő, gyönyörű cseresznyefa bútorok, bordó kanapé és a kedvenceim, rengeteg könyv. Míg Jordan a kávéval volt elfoglalva, én a könyveket nézegettem. Egy-kettő kedvencem is volt a polcon, egyből elmosolyodtam.

- Szereted a könyveket? – kérdezte, miután behozta a kávét.

- Imádom. Minden könyvet szeretek. Szeretek belemerülni egy másvilágba.

- Hát jó elbújni néha a világ elől.

- Jómagam is próbálkozom az írással. Hol több, hol kevesebb sikerrel.

- Komolyan? – kérdezte, és éreztem, hogy minden figyelme az enyém. – És miket írsz?

- Verseket, novellákat, regényeket, de főként erotikus történeteket.

- Hmm…. Egy gyönyörű nő itt ül a kanapémon, imádja a könyveket, és erotikus regényeket ír… Látok benne fantáziát.

- Te most flörtölsz velem? – kérdeztem kacéran.

- Az attól függ… Tetszik?

- Nem vagy közömbös számomra. – feleltem, de az átható tekintetével megpezsdítette a vérem.

- Nem akarsz amúgy lezuhanyozni? Szinte teljesen eláztunk kint.

- Jó ötlet! – mondtam.

- Fent az emeleten megtalálod a fürdőt, van bent törülköző is, mindent megtalálsz. – felelte.

- Ha akarsz, feljöhetsz velem. – mondtam neki kacéran. – Lehet, hogy eltévedek.

- Rendben, felkísérlek. – szólt, és kézenfogva vezetett. Finom, lágy érintése volt. Mikor odaértünk az ajtó elé, a szemembe nézett, és én visszanéztem rá.

- Akkor bejössz velem? - kérdeztem.

- Most komolyan? Azt hittem, hogy csak viccelsz. – és mire a mondandója végére ért volna, én már be is vonszoltam magammal, és leültettem arra a székre, ami az asztal mellett állt. Levettem a kendőt a nyakamból, és a csuklója köré tekertem. Láttam az izgalmat az arcán. Lentről halk zene szólt, és elkezdtem vetkőzni a ritmusára. Kigomboltam a nadrágom, előrehajolva szépen levettem. Felgyűrtem a felsőmet és miközben melleimet izgattam, szépen ledobtam a földre. Melltartómat kikapcsoltam, és Jordan ölébe dobtam. Izgattam a melleimet neki. Megmarkoltam őket, majd az ujjbegyeimmel ingereltem a bimbóimat. Megnyaltam az ujjam, úgy izgattam a bimbókat, és kezem egyre lejjebb és lejjebb csúszott egészen a bugyim pereméig. Először bugyin keresztül izgattam magam előtte, aztán szépen becsusszantak az ujjaim a nedves puncimba. Vörös volt az arca. Láttam rajta, hogy feltüzeltem. Bugyimat eldobva odaléptem hozzá, övét kilazítva lehúztam a nadrágját és a számba vettem forró, és merev farkát. Isteni érzés volt. Elképesztően mámoros. Annyira édes volt, és annyira forró, hogy soha nem akartam ezt abbahagyni. Imádtam őt kényeztetni, és így örökké megtettem volna. Hosszú perceken keresztül játszottam a nyelvemmel a makkja körül, csak ficánkolt a székben a lekötözött kezével. Aztán felálltam, beléptem a zuhanyzóba és magamra engedtem a kellemesen langyos vizet. Nem bírta tovább. Fogaival szétszedte a kendőmön a csomót, és felszabadította kezeit. Pár lépéssel ott termett mellett a zuhany alatt és mélyen a szemembe nézett. Ránézett, és nem tudtam megállapítani, hogy mi lesz a következő lépése. Megsimította a hajamat, hátratűrte a tincsemet, és megcsókolt. Ajka épphogy érintette az enyémet, de máris elkapta onnan. Éreztem, hogy játszik velem. Összefogta 2 kezével a hajamat, kicsit meghúzta, és megfordított. A nyakamat csókolgatta, a fülcimpámat harapdálta és én éreztem, életemben először, hogy a vágytól megremegek. Ezt nyilván ő is érezte, mert leengedte a hajamat, és bal keze ujjaival a mellbimbómon játszott, jobb kezével pedig végigsimított a hátamon. Beleremegtem. Élveztem, ahogy az érintése és a langyos fürdővíz simogatja a testem, és átadtam magam a szenvedélynek. Nekitámasztott a falnak, megmarkolta a fenekemet, és végigcsókolta a hátamat. Hangosan felsikítottam, és élveztem ahogy puha ajkai végigtáncolnak testemen. Maga felé fordított, és a nyakamat csókolgatta, a melleimet izgatta nyelvével, majd letérdelt és végigcsókolgatta a hasamat, egyre lejjebb és lejjebb haladva, egészen simára borotvált puncimig. Ott megállt. Felnézett rám, és élvezte, hogy vágyakozó pillantással lenézek rá. Ez begerjesztette. Elkezdte nyalni a puncimat, miközben két ujjával szétfeszítette a szeméremajkakat. Élveztem. Annyira jó volt, soha nem éreztem még ilyet. Vágytam a farkára, nem arra vágytam, hogy így menjek el, hanem arra, hogy belém döfje a farkát és végre magáévá tegyen. De neki más tervei voltak velem. Addig nyalta és szopogatta a csiklómat, míg végre akkora orgazmusom nem volt, mint a ház. Felkiáltottam és tovább izgatott az ujjaival. Belém döfte egy ujját, két ujját, három ujját, és én szinte minden egyes mozdulatnál vonaglottam a kéjtől. Aztán kihúzta ujjait, hátam mögé kulcsolta kezeim, a fal felé fordított, a bal lábam felhúzta és belém hatolt hátulról. Istenem, de szenvedélyesen jó érzés volt. Ennél jobbat még álmodni sem mertem soha. Minden egyes lökésnél mámoros érzés fogott el, és minden egyes mozdulata egy egész mennyországgal ért fel nekem. Neki sem kellett túl sok idő, és orgazmusa volt. Hatalmasat üvöltött és a hátamra verte a farkát. Forró volt, még a zuhany alatt is érezni lehetett. De kibírtam, mámorítóan izgalmas szex volt.

Felvettem a polcról a tusfürdőjét és a szivacsot és szépen lemostam vele. Izgató volt ez is, és ő hagyta, hogy kényeztessem. Ő is lemosott mindenhol és utána rámadott egy puha törülközőt, és ott maradtam mellette éjszakára. Pedig ha tudta volna, hogy nekem jobban szükségem volt rá, mint neki énrám, biztosan elküldött volna. De ebben a pillanatban nem érdekelt. Csak arra vágytam, hogy valaki átöleljen, és soha nem kelljen ebből az ölelésből felébrednem.



A bejegyzés trackback címe:

https://erato.blog.hu/api/trackback/id/tr4213146902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása