Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Erotikus novellák

Erotikus novellák

Masszőrnél

2017. november 02. - Elfrida Angel Brooks

Szombaton a kosáredzésen megsérültem. Abszolút az én hibám volt. Tudtam, hogy nem kéne olyan magasra ugranom zsákolás közben, de mégsem tudtam ellenállni a kísértésnek. Bizonyítani akartam. Hát meg lett a következménye. Mikor a földre értem, megbicsaklott a bokám, elestem, és egy nagyot puffantam. Akkor még nem is volt nagy gond, szépen hazamentem. Éjjel forgolódtam össze-vissza. Nehezen aludtam egyébként is. Aztán a neten rátaláltam egy közeli masszőr telefonszámára. Jó is lenne, mert a közeli fürdőben van, alig kétsaroknyira innen.

Másnap délelőtt fel is hívtam a masszőrt, és meglepetésemre egy nagyon kedves, őszinte, mélyen búgó hangot hallottam. Első hallásra szimpatikus volt. Meg is beszéltünk másnapra egy időpontot.

Aznap még mindenféle otthon talált krémekkel kenegettem, jobbnak is tűnt, már legalább tudtam bicegni. Egy barátnőm átjött, hozott ebédet is. Beszélgettünk.

-Jaj, kíváncsi leszek, hogy kihez kerülsz holnap Jamie! – mondta izgatottan.

-Nekem mindegy, csak masszírozza ki ezt a fájdalmat!

-De nem kéne, hogy előbb egy orvos lássa?

-Látta a csapatorvos, ő mondta, hogy kéne masszőrt keressek.

-Értem. Az egyik csoporttársam mondta, hogy most van egy nagyon helyes masszőrsrác az uszodában.

-Hát nekem mindegy, hogy ki masszíroz, csak a lényeg, hogy jobban legyek.

-Tudom. De már végre össze kéne szedned magadnak egy pasit. Túl régóta vagy egyedül.

-Mondasz valamit.

24 éves voltam. És egy éve nem volt senkim. Nyilvánvalóan voltak igényeim, és ha ezek hamarosan nem lesznek kielégítve, akkor itt égszakadás-földindulás lesz. Már egy éve nem találtam senkit, aki akár egy kicsit is elvarázsolt volna. De a szemem mindig nyitva volt. Csak hát az én érdeklődésemet elég nehéz felkelteni. Kissé különc vagyok. De egy nagyon is igaz volt rám, és abban igenis hasonlítottam minden nőre. Már baromira kívántam a szexet, és ezért hajlandó lettem volna lassan bármit megtenni.


Szóval másnap elmentem a fürdőbe, vagyis inkább elbicegtem. Már vártam a masszázst, rettenetesen fájt minden egyes mozdulat. Beléptem az előtérbe, rögtön láttam hová kell menni. Leültem egy kényelmes székbe és vártam. Kisvártatva kijött az ajtón egy szintén bicegő srác, aki elégedetten fogott kezet a masszőrével és távozott. Ahogy végignéztem a masszőrön, rögtön feltűnt a szeme. Gyönyörű átható égszínkék szeme volt. Szinte csodálattal vegyes érdeklődéssel tekintettem rá, amit nyilván ő is észrevett. Elvörösödött, aztán nyilván én is elvörösödtem, hogy úristen, nem lehetek ennyire kiéhezett, hogy ilyeneket csinálok. Aztán rájöttem, hogy vele bármikor bűnbe esnék szívesen. Még a pólóján keresztül is látszott, hogy mennyire kidolgozott a felsőteste. Izmain majdnem szétpattant a póló ujja, mikor észrevettem, nyeltem egyet. Imádom. Végignéztem rajta. Úristen, ezen a srácon nincsen semmi hiba. Elveszett voltam. Fehér pólót és fehér vékony hosszú nadrágot viselt, alig tudtam türtőztetni magam, hogy ne ugorjak rá egyből. Egyszerűen kívántam. Vágytam arra, hogy hozzám érjen, és felrobbantson mindent bennem.

Egy határozott mozdulattal felálltam a székről, kicsit belém is nyilallt a fájdalom, mire ő eltorzult arcomat látva odasietett hozzám.

- Óvatosan! – szólt és megfogta a könyökömnél a kezem. Úristen. Beleremegtem. Még ilyeneket csinál, tényleg itt fogok elrobbanni.

- Próbálok! Köszönöm! – feleltem, miután visszatértem a földi valóságba.

- Gyere, rögtön megnézzük, mi a probléma!

- Köszönöm. – szóltam, ő bevezetett egy elég nagy helységbe. Volt ott egy öltözőféle függönnyel elválasztva, köntösökkel; egy asztal, egy masszázságy, és rengeteg gyertya és füstölő és rengeteg fény. – Erre a sok gyertyára és füstölőre mind szükség van?

Hát változóak az igények. Vannak, akik úgy tudnak ellazulni, ha sötétebb van; vannak akik, úgy, ha ég egy kis füstölő; és megint mások úgy, hogyha széttárom az ablakokat és bejön a könnyű nyári szellő. Mindenkihez alkalmazkodunk. Teljeskörű szolgáltatást nyújtunk.

- Hát azt látom. Igazán lenyűgöző. – feleltem, mélyen a szemébe nézve.-

- Köszönöm. Akkor mint mondtad, a combod meghúztad.

- Igen, pont zsákoltam, és utána rosszul értem földet. – feleltem kínosan.

- Hát akkor légy szíves vetkőzz fehérneműre, ott bent az öltözőben van egy köntös, azt vedd fel és akkor megmasszírozzuk. – utasított. Imádtam, hogy egy férfi utasít. Bár ez inkább a szexre volt igaz, amúgy szabadnak szerettem magam érezni. De ennek a pasinak nem tudtam ellenállni. Ahogy vetkőztem, rájöttem, hogy fel sem akarom én venni a köntöst, csak azt akarom, hogy dugjon meg, jó keményen. Úristen, de rég volt szexuális élményem. Eszméletlenül kívántam. Jó öt perc után aztán fehérneműben és köntösben kiléptem az öltözőből és felfeküdtem a masszázságyra. Az asztala mögül rám nézett. Azok a szemek…áhhh….. nem fogom kibírni. Odalépett mellém az ágyhoz, és megkérdezte.

- Mi segíthetne abban, hogy ellazulj? – hát, ha megdugnál, de rendesen, gondoltam, de végül nem mondtam.

- A félhomály. És valami finom illat. Amit te gondolsz. – bíztam rá a döntést. Behomályosította a szobát, gyújtott egy füstölőt, máris sokkal jobban éreztem magam. Ellazultam egészen. Behunytam a szemem. Ekkor mély levegőt vett, és nekilátott. Ahogy végigsimított ujjaival a combomon, megrázkódtam. Jó, nyugi, mondogattam magamban, uralkodnom kell a vágyaimon. Bekente egy finom illatú olajjal a kezét, kent a lábamra is, és nekilátott a munkának. Arra számítottam, hogy fájdalmat fogok érezni, ahogy masszírozza, de semmi. Mindent éreztem, csak fájdalmat nem. Jó 10 perce tarthatott a masszázs, és én annyira de annyira élveztem, kívántam, hogy ujjai csusszanjanak véletlenül feljebb és érintsen meg a forró lucskos puncimon, mikor megcsörrent a telefonja. Kinyitottam a szemem. Bosszús volt. Nyilván nem szerette megszakítani a munkát, megtörölte a kezét, és felvette. Nem nagyon hallottam mit mondott, de aztán mikor letette, hozzám szólt.

- Igazán röstellem, de el kell mennem egy rövid időre, probléma van egy páciensemmel.

- Semmi gond, visszajöjjek később? – kérdeztem csalódottan.

- Dehogy. Várj itt, nemsokára jövök.


Hát jól van, itt hagyott. De nem bántam. Basszus, annyira szexi volt. Muszáj volt magamhoz nyúlnom. Behunytam a szemem, a tekintetét magam elé varázsoltam, és a fantáziámban éltem. Ahogy kiment az ajtón, rögtön magamhoz nyúltam. Remegés járta át a testem. Nem tudtam szabadulni a tekintetétől, az izmai látványától, az érintésétől. Volt az asztalán egy hifi, azt bekapcsoltam. Hangulatos zene szólt, jó hangosra állítottam. Minél többet és hangosabban szólt a zene, annál jobban beizgultam. Kezeimmel elkezdtem markolászni a melleimet, míg jobb kezem ujjai a csiklómat izgatták, és csak arra tudtam gondolni, hogy mi lenne, ha visszjönne, és magáévá tenné. Gyönyör és remegés futott át a testemen. Egyre hangosabbra állítottam a zenét és egyre mélyebbre csusszantak az ujjaim nedves puncimban, és éreztem, élveztem, hogy mindjárt ott leszek a csúcson. Mikor a 3. ujjam is feldugtam magamnak, akkor hágott a tetőpontjára az őrület, és majdnem elmentem, mikor egy nagy ajtócsapódás után megszólalt.

- Nem bírod ki hazáig? – úristen, ekkora égést. Tisztára zavarban voltam, szégyelltem az egészet.

- Sajnálom, azt hiszem, hogy most inkább mennem kéne.

- Már nem fáj a combod?

- De.

- Akkor maradj. Előbb kimasszírozom. Nem lesz sok idő. Annyira nincsenek letapadva az izmok. Fél óra alatt végzek. Kibírod addig? – kérdezte pimaszul.

- Persze. – feleltem égővörös fejjel. Visszafeküdtem, ő pedig munkához látott. Jézus, minden egyes érintésére beremegtem. Rohadtul kívántam őt, most még jobban, mint előtte. Ezt biztosan ő is érezte. Próbáltam magam visszafogni, de nem ment. Egy idő múlva aztán megszólalt.

- Kész vagy. Most már jobb lesz. Próbálj meg ráállni, és leterített egy vastag takarót az asztal mellé. Ráléptem. Puha volt, és tényleg sokkal jobban éreztem magam.

- Köszönöm szépen. Ez nagyon jó. Már szinte nem érzek fájdalmat.

- Gondoltam. Nem okoztam közben fájdalmat ugye?

- Nem, dehogy. – feleltem elalélva, fájdalmat azt nem éreztem. Elvörösödtem. Annyira szeretném, ha újra találkoznánk. – Felöltözhetek?

- Persze. Nyugodtan.  - Alig léptem be az öltözőbe, és vettem le a köntöst, éreztem, hogy odalopózik a hátam mögé és belesuttog a fülembe. Nem értettem, hogy mit, de vágytam rá, mindennél jobban. Ajkai megérintették hátul a tarkómat, kezeivel végigsimított a karomon, és elvesztem. Szétáradt bennem minden. Magatehetetlenül álltam ott előtte, és vágytam arra, hogy bennem legyen. Ajkai végigsiklottak a nyakamon, és megfertőzött a szenvedélye. Meg akartam fordulni, de nem hagyta, lefogott. Imádtam. Imádtam, ha egy férfi irányít a szexben. Vágytam rá, hogy irányítson. Ahogy ajkai lejjebb haladtak a hátamon, éreztem, hogy kikapcsolja a melltartóm. Felhevültem. Kezeivel a melleimet markolászta és forró csókokat lehelt a hátamra. Csak úgy rázkódtam a kezei alatt. Ez felizgatta. Éreztem, ahogy hozzányomja a fenekemhez kemény farkát és akartam őt rögtön. Kivezetett a öltözőből, ráfektetett arra a vastag takaróra, amit az ágy mellé terített le, és lehúzta a bugyimat és elkezdte nyalni a csiklómat. Annyira élveztem. Úristen, minden másodpercben elélveztem volna. Ahogy nyalt és közben kezeivel lefogta a kezeim, begerjesztett. Imádta ahogy vonaglok alatta. Imádtam, ahogy nyal, miközben az ujjaival egyre közelebb visz a beteljesedéshez. Pár pillanat múlva az első orgazmussal a szájában élveztem el. Ú… ez még jobban begerjesztette. Egyre több ujját dugta belém, és én minden egyes lökésre elmentem. Ekkor felállt, levette pólóját, nadrágját, boxerét és felhúzva a lábamat, belém hatolt. Úristen, életemben nem éreztem még ekkora farkat. Hosszú volt és vastag, pont befért és csak ki-be csúsztatta bennem. Aztán egy pillanatban éreztem, hogy el fog menni, kicsusszantam alóla és a háta mögé kerültem. Négykézlábra esett, mögé lopakodtam, és elkezdtem nyalni a fenekét, a gátat, a heréit. Élvezte. Éreztem, hogy élvezi. Pont a fenekét nyaltam, miközben a farkát vertem, mikor egy hatalmas kiáltás kíséretében óriási orgazmusban tört ki. Ránéztem a kezemre, tiszta ondó lett. Imádtam. Végre megkaptam ezt a szexis pasit. Ha csak fél órára is, de enyém volt a város legjobb partija.


Ez után el sem akartam menni a masszázsteremből. Ránéztem, ő visszanézett rám. Lemosakodtam, felöltöztem, és egy forró csókot lehelve az ajkaira, távoztam. Utánam nyúlt, rám nézett, és akkor tudtam, hogy soha többé nem fog szabadulni a forró csókjaimtól.


A bejegyzés trackback címe:

https://erato.blog.hu/api/trackback/id/tr9613147250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása