Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Erotikus novellák

Erotikus novellák

Egy kávézóban

2017. november 02. - Elfrida Angel Brooks

Ma különleges nap van.  A mentorommal találkozom. Még sosem találkoztunk, igazából csak egyszer beszéltünk, azt is skype-on.  De kellemesen rekedt hangja valami bíztatót sugallt.

Egy bárban beszéltük meg a találkozót. Mikor odaértem, már ott ült. Egyből felismertem. Rövid és kusza barna haján megcsillant a nap fénye, s ahogy az ajtó felé nézett, tekintete rögtön rabul ejtett. Meg sem mertem szólalni. Számtalanszor eljátszottam magamban a párbeszédet, hogy vajon mit fog szólni az új írásaimhoz, hiszen próbáltam a kedvére tenni, mindazt végigvinni, amire megkért; de mégsem voltam biztos benne, hogy jól csinálom a dolgokat.

- Szia! – szólítottam meg. – Itt vagyok, eljöttem! – és akkor felém nézett, és végigmért. Csak amolyan diszkréten, ahogy egy férfi megnéz egy nőt, de valójában nagyon is mélyreszántóan. Legalábbis én úgy éreztem, hogy a lelkemig lát.

- Már vártalak! – szólt azon a szexi rekedtes hangján, miközben egy pohár whiskey-t kortyolgatott.

- Sokat késtem? Igazán nem akartalak megváratni! – válaszoltam teljesen kétségbeesetten.

- Nem. Rád érdemes várni. – és rám szögezte igézően zöld szemeit. – Mit kérsz inni?

- Egy tonikot. Köszönöm. – válaszoltam, és ő intett a pincérnek.

- Mit szólnál, ha átmennénk egy külön terembe? Itt túl sok az ember. Ott nyugodtabb lenne.

- Rendben. – szóltam és felmarkolva az üdítőmet követtem őt egy stílusosan berendezett terembe. Amolyan tárgyalóféle lehetett. Hosszú asztal, körülötte székek, kissé távolabb egy kanapé egy kávézórésszel.

- Foglalj helyet! – szólt, és én helyet foglaltam a bordó kanapén. – Na mit hoztál nekem ma?

- Amiket megbeszéltünk, az alapján írtam még pár erotikus sztorit, szóval bőven lesz mit olvasnod.

- Remek. – szólalt meg, és én csak néztem az arcát, miközben ő olvasgatott. Teljesen elbizonytalanodtam. Nekem nagyon tetszettek az írásaim, de ő a mentor, és neki kell hinnem. Ahogy felhúzta a szemöldökét, rögtön láttam, hogy le fogja szólni. De én biztos voltam abban, hogy remekművet alkottam.

- Nos? – kérdeztem jó pár perc után. Szerintem észre sem vette, hogy figyelem, mivel ő az asztal mellett foglalt helyet egy széken. De amint hozzászóltam letette kezéből a papírt és rámnézett.

- Ez ugyanolyan rossz, mint amiket először küldtél nekem. Olyan lagymatag. Ezzel nem fogsz senkit felizgatni. Ez kiadhatatlan.

Ott ültem a kanapén, lenge kis piros ruhámban, karbatett késszel, és forrt bennem a düh. Nem szóltam semmit, csak felálltam. Lassan odaértem az asztalhoz, a háta mögé álltam, és mélyen beletúrtam a hajába a bal kezemmel, a jobb kezemmel pedig rámarkoltam a keményedő farkára, és kezemmel hátrahúzva fejét szenvedélyesen lesmároltam őt.

- Erről nem volt szó! – szólt utána.

- Kuss! – ordítottam oda neki dühödten. – Szóval szerinted lagymatag vagyok? Nem tudok senkit izgatni? Ehhez képest eléggé áll a farkad.

- Hát az csak … - kezdte el.

- Mondtam, hogy kuss. Most pedig szépen kivonszollak székestől a terem közepére, és kurvára élvezni fogod, amit veled csinálok. – mondtam neki erélyesen és székestől odagurítottam a kanapé közelébe. Lentről felhallatszódott a zene, az ajtóhoz libbenve bezártam és végig tartottam a szemkontaktust vele. Ahogy egyre közeledtem felé, gyönyörű szemeibe nézve, a vágy végigfutott testemen. Megálltam előtte egy-két méterrel,  és kezeim végigsimítva melleimen elkezdtem izgatni magam. Marokra fogtam a melleim, és élveztem, hogy nézi. Végigsimítva kezeimet a derekamon, a fenekemen, végig a ruhán, felhúztam azt, és a bugyimba csúsztattam az ujjaim. Ahogy csiklómat érintettem, felszisszentem, és ő is egyből nyúlt volna a farkához, hogy izgassa magát, de ekkor hirtelen kikapcsoltam az övem, levettem magamról és azzal kötöztem hátra a kezeit. Kicsit szorosra kötöttem, erre ő felszisszent. Élveztem. Élveztem az irányító szerepét, hogy mindent én uralok. Tovább hátráltam tőle, és szintén 2 méterre tőle ismét simogatva magamat levettem a ruhámat. Egy fekete csipke fűző és csipke franciabugyi volt alatta. Ahogy ott álltam előtte magassarkúban, és legeltette rajtam a szemét, benedvesedtem. Szinte égtem a vágytól, hogy hozzámérjen, és a csúcsig repítsen, de előbb őt akartam teljesen kikészíteni. Továbbra is ujjaimmal játszottam a csiklómon, vad és érzéki pillantásokat vetve feléje, s ő sóvár és kéjenc tekintettel jelezte, hogy vegyek már le mindent. De nem tettem. Szép lassan odamentem hozzá, lehajoltam hozzá, és megcsókoltam. Vígan táncolt nyelvem az ajkai között, és éreztem, hogy egyre nedvesebb leszek alul.

- Kérlek, vetkőzz és pattanj rám itt – könyörgött, de nemet intettem neki. Odaálltam az asztal elé, és szenvedélyesen egy mozdulattal ledobtam magamról a bugyim, és szép lassan hátat fordítva és az asztalra hajolva kilazítottam a fűzőm, miközben terpeszállásban kéjelegtem előtte, és leomlott róla minden ruha. Felegyenesedtem, a fenekemet simogatva és markolászva, és megfordultam feléje. Felhuppantam az asztalra, és félig hanyatt fekve kényeztettem magam az ujjaimmal, először eggyel, aztán kettővel, aztán hárommal, mikor kivettem az ujjaimat a lucskos puncimból, szépen egyenként lenyaltam azokat. Most már tombolt, égett, rázkódott a vágytól.

Leugrottam az asztalról, odamentem hozzá, letérdeltem és övét kilazítva, kigomboltam farmerját és számba vettem kemény vastag farkát és szívtam. Először csak lágyan, érzékien, különösen odafigyelve a makk érzékenységére, majd egyre vadabbul és szenvedélyesebben, és végig a szemébe néztem. Fel volt tüzelve, és én pont ezt akartam.

- Imádom, hogy ilyen vad vagy! – szólt hozzám.

- Most akkor mégsem vagyok lagymatag?? – kérdeztem.

- Talán nem. – mondta bizonytalanul, amivel még jobban feltüzelt. Egyre mélyebbre és mélyebbre csúsztattam nyelvemmel a farkát a számban és szívogattam, csak szívtam, miközben a kezeimmel a heréit izgattam. Hangosan felnyögött. Elengedtem ajkaimmal a kemény farkát, háta mögé léptem, és kioldoztam a kezeit. Csuklóját tornáztatva egy pillanat műve alatt ledobta magáról a nadrágját és a boxerét, és egy szál ingben a karjaiba kapott, és felültetetett az asztalra. Meglepődni sem volt erőm. Lassan kigomboltam az ingét, megcsókoltam lágyan, az ajkaiba harapva, és belenéztem a szemébe olyan mélyen, hogy érezze, csak őt kívánom. De ő csak legeltette a kerek melleimen a szemét, majd elkezdte simogatni a bimbómat, és akkor ajkaival hozzáért… Mámoros érzés volt. Ahogy nyalogatta a bimbómat, egyre nedvesebb és nedvesebb lettem, és tudtam, ha ezt így csinálja tovább, hamarosan el fogok menni. Az asztal szélére csúsztam, miközben ő a melleimet csókolgatta, ujjaival a puncimat kényeztette, és igen, 3-4 ujját ki-be csúsztatta. És én akkor éreztem, hogy nincs menekvés, hatalmas sikolyban törtem ki. De ő csak tovább játszadozott velem. Ujjaival egyre mélyebbre és mélyebbre hatolt és én egyre nagyobb és hangosabb sikolyokat adtam ki magamból. Úgy a hatodik orgazmusnál járhattam, mikor hirtelen levett az asztalról, kezeimet a hátam mögé kulcsolta, megfordított, és ledöntött az asztalra és belém döfte keményen és mélyen a farkát. Terpeszben álltam és csak élveztem, hogy orgazmusok egész sora kíséri végig ezt a szenvedélyes és kemény szexet. Csak feküdtem ott kiszolgáltatottan, és mikor elengedte a kezem, hátulról a fenekét simogatva toltam egyre beljebb és beljebb a farkát, mikor ő egy pillanat alatt kivette azt a lucskos puncimból, és a hátamra élvezett. Hatalmasat kiáltott, és igen, a sperma végigfolyt a hátamon, és boldog voltam. Most végre megmutattam, hogy nem vagyok lagymatag.

Kis idő múlva, mikor letörölgettem magam és felöltöztem, rá néztem égővörös arccal és megkérdeztem tőle:

- Te vagy a mentorom, akkor mondd meg miben kéne javulnom? Mit csinálok rosszul, amitől ennyire gyengének véled a munkámat.

- Semmit. – felelte derűsen. – Csak próbára tettem, hogy vajon tényleg fel lehet-e izgatni azzal, ha felidegesítenek.

- Szóval ez direkt volt? Direkt húztál fel? – kérdeztem tőle idegesen.

- Igen. Valami baj van? – kérdezte. Nem szóltam semmit, de irtó mérges voltam. Felállt a kanapéról, a hátan mögé lépett és a nyakamat csókolgatva bűnbánóan a fülembe suttogta: Kellesz nekem! – és ujjaival a bugyimba nyúlkálva izgatta újból a csiklómat. Természetesen ismét eljutottam a csúcsra.

- És ezt most miért kellett? – kérdeztem felhevülten.

- Mert őszinte voltál, és izgatsz rettenetes módon, és mint említettem, kellesz nekem.

- Akkor itt vagyok – mondtam neki. – Azt teszel velem, amit csak akarsz.

- De nem most. Most ezt élvezd ki. Legközelebb olyat mutatok neked, hogy nem fog senki megállítani, és enyém lesz a lelked örökre.

- Már alig várom. – feleltem mosolyogva, és tudtam, hogy eladtam magam az ördögnek.

 

lff_2_a.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erato.blog.hu/api/trackback/id/tr1313146824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása